Gå til innhold

Touring til salgs


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Som det ble nevnt i en anne tråd her så har jeg muligens tenkt å selge Touringen min. I dag tror jeg at jeg fikk årets tilbud :)

"Copy+Paste" fra mailen :

Hei. Jeg vil gjerne ha Touringen din. Er du interessert i å ta en stk. 91 mod. BMW 316i, 1 stk. 81 mod. Fiesta (uten skilter), 1stk. Fluefiskerstang, 1Stk. Oppladbar Black&Decker batterimaskin og 1stk stereo videospiller(JVC) i innbytte?

Med vennlig Hilsen (kan ikke gi ut navn) :) :) :)

Link til annonsen: HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Så bra. Har du sjekka om navnet faktisk er ekte? (ie. skattelister/telefonkatalog).. Det må jo nesten være kødd.. :P Men det er ihvertfall tydlelig at bilen din vekker interesse! Noe den burde gjøre. Den har tross alt fått en del oppmerksomhet i BMW-kretser. Mangler bare grom motor, så hadde det vært optimalt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så stemmer både navn,tlf.nr og adresse. Han er også oppført med inntekt på 217 000,-

Har også fått maaaange tilbud om å bytte i E36 Cab.Er de så vanskelig å selge da? Noen har også lurt på om jeg kan selge den uten stereoanlegg og felger. JaJa.... det strømmer på med tilbud :)

At det er kunn en 318i har aldri plaget meg. Jeg synes faktisk den går like bra som den 94mod. 318 IS'n jeg hadde før. Jeg har jo tatt av katalysatoren på Touringen. Det hjelper vell litt. Har også montert KN filter men vet ikke om det hjelper så mye...... Dessuten har den billig forsikring og det er jo kurrant for de fleste og spessielt unge kjøpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så stemmer både navn,tlf.nr og adresse. Han er også oppført med inntekt på 217 000,-

Sprøtt. ;)

Har også fått maaaange tilbud om å bytte i E36 Cab.Er de så vanskelig å selge da? Noen har også lurt på om jeg kan selge den uten stereoanlegg og felger. JaJa.... det strømmer på med tilbud :)

Det er mye E36 caber på markedet etterhvert, og prisene har fallt noe vanvittig i det siste. Det er ikke noe problem å finne en '96-97 318i cab i god stand til 130-150k...

At det er kunn en 318i har aldri plaget meg. Jeg synes faktisk den går like bra som den 94mod. 318 IS'n jeg hadde før. Jeg har jo tatt av katalysatoren på Touringen. Det hjelper vell litt. Har også montert KN filter men vet ikke om det hjelper så mye...... Dessuten har den billig forsikring og det er jo kurrant for de fleste og spessielt unge kjøpere.

Har aldri kjørt 318i, men den burde da holde helt greit til norske forhold. Vurderer jo dessuten 318i selv nå, som grei studentbil. Forsikringen er på nivå med Chrysleren, så de egner seg greit til å spare opp bonus med...

Forresten jævlig kul takboks! Mangler bare campingvogna nå... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...