MortenGB Skrevet August 18, 2004 Share Skrevet August 18, 2004 Hei! Når jeg var ute å kjørte i går, falt ruten til den ene framdøren ned slik at den ble stående på halv 12. Tydelig at det skinner eller noe som har løstnet. Vinduene er elektriske. Men hvordan får jeg åpnet å delt døren slik at jeg kommer til her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 18, 2004 Share Skrevet August 18, 2004 er slike klips som holder døren... bare og bruke rå makt Eller så kan du bruke en skrutrekker eller et eller annet spist noe og dirke den opp men pass på lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 er bare å "smette" av klipsene, så kommer du til. Ingen problem, har akkurat gjort det selv på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Hei!Når jeg var ute å kjørte i går, falt ruten til den ene framdøren ned slik at den ble stående på halv 12. Tydelig at det skinner eller noe som har løstnet. Vinduene er elektriske. Men hvordan får jeg åpnet å delt døren slik at jeg kommer til her? Se på disse bildene, har bilder av min BMW dør uten trekk på http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå