Anarkee Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 Noen som vet hvor man kan skaffe instruksjonsbøker til brukte BMW? Var hos Forhandler, men der kunne de kun skaffe tyske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 Ta en ringerunde til noen andre forhandlere. Jeg mener jeg har hørt om folk som har kjøpt Norske instruksjonsbøker gjennom forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 Eg fekk på dansk hos forhandlar til e39, for ein god hundrings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 Min far fikk også en Dansk utgave av instruksjonsboken nå når han kjøpte seg en bruktimportert MB. Kanskje det ikke er vanlig at det blir trykket opp bøker i Norsk for salg i Norge, utenom de som blir levert orginalt med nye biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 www.mekonomen.no de har bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 21, 2004 Share Skrevet August 21, 2004 Mekonomen har nok ikke instruksjonsbøker. Det er nok reperasjonshåndbøker de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 22, 2004 Forfatter Share Skrevet August 22, 2004 Hmm, vel hos forhandler bestilte jeg på norsk. når jeg skulle hente den så viste det seg at det var en ekstra bok til alarmen de hadde bestilt på tysk. Så sjekka han om han kunne skaffe på dansk, norsk eller engelsk, men det var umulig sa han. Kanskje jeg skal ta en prøvetur i en annen bil. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet August 22, 2004 Share Skrevet August 22, 2004 Ligger ein link inne på BCC Norge forum....der du kan laste ned Heynes verkstad handbok på engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 22, 2004 Share Skrevet August 22, 2004 Haynes er en verkstedmanual/reparasjonsmanual, mens instruksjonsbok er den som følger med bilen når den er ny. Regner med det er sistnevnte Anarkee snakker om. Norsk instruksjonsbok til E38 finnes helt sikkert ikke, men det går da noen eksemplarer i Sverige og Danmark, så man skulle nå tro de hadde tatt seg bryet med å oversette til et av de språkene. Om ikke *det* heller er tilfelle, så *må* de jo kunne skaffe på engelsk. Man snakker jo her om USA, Storbritannia, Australia m.fl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 23, 2004 Forfatter Share Skrevet August 23, 2004 Ja jeg har en kamerat i usa. det skader jo ikke å forhøre seg. Alt er bedre en en kronglete betriebsanleitung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå