///M power Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 ///M(medlem her) for kjøpt 3stk BMW M3 felger for ca 1500 og derfor så mangler vi 1stk er det noen her som kan skaffe det eller selge det? Eller vet dere hvor vi får kjøpt. Bilde av felgen BMW Siden han er så lat og kansje ikke årker å spøre det så gjør jeg det for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Er det en replika felg eller en original felg da? Er det en replika, så blir det vel litt vanskelig da de kan ha litt annen fassong etc, men viss det er en original felg, så kan vel alle BMW forhandlere skaffe tror jeg. Mener iallefall det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 24, 2004 Forfatter Share Skrevet August 24, 2004 Vet ikke helt om at det er replika eller org for se idag. Menn blir ikke det dyrt hvis vi kjøper den fra forhanldleren nå mener jeg Autozentrum hasle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 24, 2004 Forfatter Share Skrevet August 24, 2004 3000,- og ikke 4stikker,menn pr stk (dyrt). Da må vi betale 3000,- +Gummi(Dekk) Hva med han Sharif fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå