|_BMW_| Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Noen som vet om det er en risiko ved og sette inn takluke i en e-39? Vil gjerne sette inn takluke og vil seff få fagfolk til og gjøre det , men jeg er jo redd for lekasje osv... Noen som vet hva det koster ca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Vet ikke priser, men får du fagfolk til å gjøre det så bør jo de kunne garantere for at det blir tett da. Mener jeg har sett biler med ettermontert takluke før, og det ser helt greit ut, men originalt er nok best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel power Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Regner selvfølgelig at du snakker om orginalluke og ikke vipp-bilextra-std. opel-lekkasjeluke. Hvis ikke får du ta en tur til legen. Seriøst, tidligere så kjøpte vi tak med org.luke på huggeren. Vet ikke om det er aktuelt idag med galvaniserte biler osv, men det vet vel kanskje noen andre. Vet ikke hvor lurt det å begynne å kappe og skjøte i de karroseriene jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts