Plutooo Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Bakpotta mi en 1 år gammel Zebring har gått til helvette. Innmaten er gått løs. Så nå lurer jeg på om noen av dere kan anbefale meg en ny potte. Bilen er en 318is coupe 1994. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Hvor langt har du kjørt på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Har kjørt ca 10000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Ingen her som vet om effektanlegg mellom 3000-5000kr som ikke bråker for mye og er bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Har kjørt ca 10000km Vet du, hadde jeg vært deg hadde jeg gått til leverandøren og sagt at jeg ville ha ny bakpotte. Det kan være det er garanti på anlegget, og er det ikke det, så går det inn under forbrukerloven. Der er det kategorier for varer som er ment å vare i over 3 eller over 5 år, og et eksosanlegg går må inngå i en av de kategoriene. Så hvis du gidder tror jeg nok du kan klare å få nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Det er 2 års garanti. Men jeg vil ha pengene tilbake. Enderørene på potten stikker altforlangt ut. Så jeg vil skaffe meg en ny type. Kan du anbefale meg et bra effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 hagenisse skaffa seg effektanlegg til sin 318is for en stund siden, og han endte også opp med Sebring. Tror nemlig det fantes ganske få merker som lagde effektanlegg til is-ene. Svendsen ville visst heller ikke lage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Supersprint bråker ikke like mye som andre effekt potter, ihvertfall på e39, bedre komfort og lav fin brummmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forsmo Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Hvis jeg skal bytte potte på min 323i, va annbefaler dere? http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=43447 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå