Gå til innhold

``Bad look`` øyelokk til bmw


|_BMW_|
 Share

Anbefalte innlegg

Hey!

Så for litt siden en BMW e-39 med øyelokk som ``skjærte`` på skrå inn mot grillen(ganske vanlig styling på golf blandt annet).

Utrolig tøfft og se på!!! :shock:

En fugl som visket meg i øret at det finnes `` :twisted: badlook :twisted: `` styling til bmw. noen som vet noe som helst om dette??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Så for litt siden en BMW e-39 med øyelokk som ``skjærte`` på skrå inn mot grillen(ganske vanlig styling på golf blandt annet).

Utrolig tøfft og se på!!! :shock:

En fugl som visket meg i øret at det finnes `` :twisted: badlook :twisted: `` styling til bmw. noen som vet noe som helst om dette??? :lol:

så faktis de øyelokkene til e39 på nettet i dag. har du sjekka ut lenkene til høyre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyelokk er for harry på en e39 orginal er penest,Ting som bakrutespoiler,stor spoiler på koffert osv synes jeg gir bilen et billigere preg.Bilen er mye penere med vanlig facelift og et par fete 17" felger. Men det er jo min mening, folk har forskjellig smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyelokk er for harry på en e39 orginal er penest,Ting som bakrutespoiler,stor spoiler på koffert osv synes jeg gir bilen et billigere preg.Bilen er mye penere med vanlig facelift og et par fete 17" felger. Men det er jo min mening, folk har forskjellig smak.

Bør vel opp på 18" eller 19" før det blir "fett" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...