Rage-A Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 Har en 320i Coupe, hvor tilten i passasjer setet mitt har sluttet å funke. Tror at noe inni der har røket, eller hoppet av. Noen som vet hvordan jeg får "delt" setet? Altså, kommet inn i der? Takker for alle svar. Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 26, 2004 Forfatter Share Skrevet August 26, 2004 Hjelper ikke meg så mye det da. Vet du hvordan de gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Er du sikker på at det er inne i ryggen? Jeg er ikke sikker iallefall, men du kan prøve å se under setet (bakfra) og se om det er en vire som har hoppet av der. Det skjedde til meg på min (opp og ned funksjonen). Jeg har da sedan, så vet ikke, som sagt ,hvordan det er med selve tilten på coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 27, 2004 Forfatter Share Skrevet August 27, 2004 Jeg har alt sjekket der. Så ikke ut for meg som om noenting hadde hoppet av.. Men vi får se. Skal skru litt i løpet av helgen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Fant ut av vaiern har røket. Det blir sikkert en spennende jobb å fikse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå