BMW5 Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Hei folkens.. Jeg er helt ny i forumet... Er nå på jakt etter E39 520 i 1998 limousin utgaven.. Noen gode råd, erfaringer ved kjøp? Hva bør man se etter? Når må man skifte register kjede på disse modellene? Svakheter? Har lest mye positivt og bra om denne serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW5 Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 takk for tipset.. snakker vi da om km stand over 15otusen el? hvordan var dine erfaringer med bilen? haddedu den lenge? noen problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW5 Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 kommer nok til å satse på en sedan utgave til ca 180000 i første omgang.. så det må bli en 98 mod det beste hadde nok vært å importere selv, for da kan man jo velge så mye utstyr man vil... takker for info jeg fikk.. det hjelper oss bmw nybegynnere.. PS: vet du sånn ca. hvordan forsikringspriser er på sånne biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Når må man skifte register kjede på disse modellene? Det er ikke en del av noen av de vanlige servicene, men bør såvidt jeg har hørt skiftes mellom 180-220k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Faderen har vist lyst å selge sin 97 mod 528iA sedan. Bilen har mye utstyr som klima, alt el., cruisecontrol, comfortseter etc. Tror den har passert 160' km for ikke så lenge siden. Frem til 2000 var den vist kun langkjørt. Interessert i denne? Da kan jeg eventuelt få tatt noen bilder etc. Tror priser blir litt høyere enn 180', men jeg vil si at det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 http://www.finn.no/finn/car/object?id=4618902&sid=1510952710916580&pos=25&rub=202 Grusomme felger på den touringen der! Beklager til eieren hvis han skulle finne på å lese dette, men jeg måtte bare si det. De ser ikke ut! Ser ut som felgene på en Omega! Fy!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW5 Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 Hei Kjetil... En 1997 modell er absolutt aktuell, men per idag har jeg ikke råd til en annen BMW enn 520/523 Ellers takker jeg for info alle sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 De felgene var ikke akkurat fine nei. Ikke noe godt valg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Registerkjede skal normalt holde bilens levetid,Svakheter er parkeringsbrems(blir som regel bra etter justering)Litt rust på bagasjelokket over skiltholder,vannpumpelager(på noen) rust inne ved bensinpåfyllingslokket.for og bakstilling er aluminium så rust under bilen kan du glemme.Betaler selv ca 6000 pr år med full bonus i forsikring.Kjøp bilen hvis du er glad i å kjøre bil og liker bra komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Glemte å nevne noe om forsikring. Jeg betaler 3900,- for min 528ia. Gjennom Gjensidige. (full kasko, 75% bonus og over 25år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå