Gizle Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Æsj! Fa** òg! Oppkjøpt av Motorbørsen. Pokk** òg! Skal nå vi legge bilene våre inn på disse knotete pengegriske sidene nå da? Boikott sidene deres! Hvem tør å opprette en like god gratis side? Vi skal selvfølgelig spre det gode budskap etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Virkelig?! Er det derfor sidene bare ikke funker lenger? Latterlig dårlig å bare kutte de helt da, de kunne vel i det minste hatt oppe en forklaringsside.. eller sendt folk videre til Motorbørsen? Grr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Dette var dårlige nyheter, er du sikker på at dette stemmer? Autodb var en av mine mest brukte favoritter. Siden til Motorbørsen kan jeg ikke fordra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Samme her. Og bilen min ligger/lå jo liksom til salg på autodb.no. Meget bra mulighet til å sjekke interessen i markedet uten å bli fattig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 http://opprop.no/opprop.php?id=autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Latterlig! Er det noen som er interessert i å gå sammen for å skape noe lignende kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Latterlig!Er det noen som er interessert i å gå sammen for å skape noe lignende kanskje? Tja..... Ingen dum ide. Tror nok det er maaaaange som vil savne AutoDB i hvertfall. En ny lignende side som AutoDB hadde sikkert blitt suksess det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Problemet er jo å få noe slikt til å gå rundt, og da kreves annonseinntekter/sponsorer, tilsvarende det AutoDB hadde. Ellers er jeg i liten tvil om at layouten må være tilsvarende enkel som hos AutoDB. Det kunne vært moro å prøve seg, men jeg har sånn problemer med senebetennelse, og mye å gjøre på skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Dette var virkelig synd. HVER gang jeg skal se etter en bestemt bil, eller for å selge min egen så har autodb hvert suveren. Kjempeenkel å bruke. Og attpåtil gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Grrrr! Jeg har ihvertfall støttet oppropet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Må si måten dette skjedde på forundrer meg litt. Det begynte allerede på torsdag, da fungerte det med noen DNS-servere mens med andre ikke. Og da virket det som om de DNS-serverne det fungerte med hadde cachet DNS-entryene tidligere, og så fort timeouten gikk ut på sonefila fallt det ut fra de DNS-serverne også. For det virker som om det er DNS-serverne som er borte her, ikke autodb.no. Autodb.no lå nemlig på 193.90.146.41, og den er fortsatt oppe, men serverne som er ansvarlige for domenet, dns.johnet.no og urd.spindelveven.no, som forøvrig tilhører to forskjellige firmaer, er helt borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Dritt Motorbørsen. Blei faktisk forbanna nå. Skal aldri mer kjøpe motorbørsen i hvertfall. AutoDB var jo det klart beste stedet for annonsering av bil og mc. Og måten Motorbørsen gjorde dette på syns jeg er latterlig. Må jo være veldig dårlig reklame for dem at de gjør det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Må ikke ta alt for gitt tror jeg. Jeg skal iallefall la sinnet vente noen dager for å eventuelt se om det er problemer med hardware e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Er enig der. Det er litt mye rart med hele opplegget. Dette med de utilgjengelige DNS-serverne, og ikke minst at ikke Motorbørsen heller velger å videresende alle til seg selv. Nå hjelper de jo Finn, Autobørsen, m.fl. like mye som seg selv - dersom de faktisk har kjøpt opp greiene og shutta det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Leit hvis det er sant ! Men det kan ikke være så vanskelig å få til en slik side ? Men da må du nok ha det som heltidsjobb... Fant bilien min på autodb og tror mange andre fant bilen sin der og solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå