Ettertenning Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Er det mye og hente på og skifte kammer på en e36 eller koster det mer enn det smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Tror det vil koste mer enn det smaker. Du vil også miste endel newton i bunnen og vil kanskje ikke gå helt rent på lave turtall. Tror heller ikke effekten på topp vil bli så mye bedre. Skal du mer effekt i en 320, så for all del ikke tenk på slike ting. Begynn heller å tenke på en strørre motor eller turbo/kompressor. Er ikke mye å hente i en 320 på kammer, chip, effektanlegg etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Det sies vel at med en trimkam kan du få mellom10 og 20 hester mere. Men du vil få en vesentlig bedre akselerasjon. Hvordan den blir på tomgang og hvordan momentet blir er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 Det sies vel at med en trimkam kan du få mellom10 og 20 hester mere. Men du vil få en vesentlig bedre akselerasjon. Hvordan den blir på tomgang og hvordan momentet blir er jeg usikker på Vet du noe om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 hva blir prisen på en sånn kam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Ballpark figure; 7-15k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 oh my.. Kan da ikke være så mye for en kam? Hadde nå tenkt og bytte i den nye motoren min før jeg satte den i bilen jeg. Men da spørs det vel om det får komme seinere og heller få på en turbo først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Er nok ikke så mye for en standard kam, men trimkammer er produsert i et *helt* annet antall, så der er prisene en del heftigere. De fleste jeg har sett har vært såpass dyre. Frode, har ikke du handla kvassere kam en gang i tiden? Hvordan var prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 noen som vet linker til side med kammer og kor mye kan du hente på grenrør og evt pris. og ka koster det med turbo? ka anbefaler dere? Bilen er chippet og har effektanlegg og luftfilter. men har lyst på litt mer pøk. det er m3 bakaksling med sperr. Takker for svar på første på første spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Sjekk ut http://www.koed-3er.dk. De har mye moro til E36 (kompressor og turbokits). Tror de har kammer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå