Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det vil koste mer enn det smaker. Du vil også miste endel newton i bunnen og vil kanskje ikke gå helt rent på lave turtall. Tror heller ikke effekten på topp vil bli så mye bedre.

Skal du mer effekt i en 320, så for all del ikke tenk på slike ting. Begynn heller å tenke på en strørre motor eller turbo/kompressor.

Er ikke mye å hente i en 320 på kammer, chip, effektanlegg etc.

Skrevet

Det sies vel at med en trimkam kan du få mellom10 og 20 hester mere. Men du vil få en vesentlig bedre akselerasjon. Hvordan den blir på tomgang og hvordan momentet blir er jeg usikker på

Skrevet
Det sies vel at med en trimkam kan du få mellom10 og 20 hester mere. Men du vil få en vesentlig bedre akselerasjon. Hvordan den blir på tomgang og hvordan momentet blir er jeg usikker på

Vet du noe om pris?

Skrevet

oh my.. Kan da ikke være så mye for en kam? Hadde nå tenkt og bytte i den nye motoren min før jeg satte den i bilen jeg. Men da spørs det vel om det får komme seinere og heller få på en turbo først

Skrevet

Er nok ikke så mye for en standard kam, men trimkammer er produsert i et *helt* annet antall, så der er prisene en del heftigere. De fleste jeg har sett har vært såpass dyre.

Frode, har ikke du handla kvassere kam en gang i tiden? Hvordan var prisen? :)

Skrevet

noen som vet linker til side med kammer og kor mye kan du hente på grenrør og evt pris. og ka koster det med turbo? ka anbefaler dere? Bilen er chippet og har effektanlegg og luftfilter. men har lyst på litt mer pøk. det er m3 bakaksling med sperr.

Takker for svar på første på første spørsmål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...