Gunnar Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Autobild spekulerer nå i om BMW planlegger en konkurrent til Audi LeMans. Det påstås også at dette er det første designet etter at Bangle havnet over på en mer administrativ rolle i BMW. Blanding av Audi TT og Audi LeMans, men tøff ser den nå ihvertfall ut, bortsett fra at jeg ikke liker dekselet over bakhjulene på bilde nr. 2. Om det virkelig er en ekte skisse fra BMW, og om den i det hele tatt kommer til å brukes, er nok meget uvisst, men stilig var den da i det minste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 29, 2004 Author Share Posted August 29, 2004 Ok, nå ser det ikke ut for at nyhetspostingen fungerer lenger (slik at det kommer på forsiden), etter oppgraderingen. Det er nok som følge av at nyhetsfunksjonen ikke er noe som tilhører forumet, slik at endringene i forumet ikke tar hensyn til eventuelle problemer mot nyhetsfunksjonen. Får se på det senere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
318iAT Posted August 30, 2004 Share Posted August 30, 2004 Litt store hjul ? Ellers grom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 30, 2004 Author Share Posted August 30, 2004 Ok, nå ser det ikke ut for at nyhetspostingen fungerer lenger (slik at det kommer på forsiden), etter oppgraderingen. Det er nok som følge av at nyhetsfunksjonen ikke er noe som tilhører forumet, slik at endringene i forumet ikke tar hensyn til eventuelle problemer mot nyhetsfunksjonen. Får se på det senere! Da var det i orden igjen! En liten kodesnutt fra nyhetsmoden jeg hadde oversett da jeg oppgraderte forumet, slik at jeg overskrev den. All good nå igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Det blir nok en Z-ett-eller-annet. Kanskje Z9? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 16, 2004 Author Share Posted September 16, 2004 Er vel ingenting som vet sikkert verken om det blir Z eller noe som helst annet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts