Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Hvem tar alle? Jeg har fasiten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 [*:2uer8stl]Jeg er sikker på at jeg har sett bilen, men husker ikke hvilken bil det er... [*:2uer8stl]Lotus Elise[*:2uer8stl]Mazda RX7[*:2uer8stl]Kan være nesten hva som helst av kjedelige japser! [*:2uer8stl]Ferrari 550 eller 575[*:2uer8stl]Jaguar E-type[*:2uer8stl]Jeg er sikker på at jeg har sett bilen, men husker ikke hvilken bil det er... [*:2uer8stl]BMW E46[*:2uer8stl]AC Cobra Send meg gjerne fasiten på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Erik har vel 5 rette. 5 av 6 er ikke ille! Er vel nr 5 jeg har bomma på tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 5 av 6? 5 av 9! Dessuten ser jeg at du har feil på enda en til, og den er nesten flau for deg (riktig merke, men feil type)... Så du har 4 rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 5 av 6? 5 av 9! At jeg hadde riktig på 5 av de 6 jeg tippa på. Totalt blir det x av 9 ja. Dessuten ser jeg at du har feil på enda en til, og den er nesten flau for deg (riktig merke, men feil type)... Så du har 4 rette. Da retter jeg følgende: 8. BMW E39. Var veldig i tvil, men gadd ikke å lete etter mange bilder. De jeg fant av E39 hadde smal kant på nyrene, noe denne ikke ser ut til å ha, så da ble det til at jeg skrev E46, selv om det var E39 jeg tenkte på først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 1 Ford Mustang 2 Corvette 3 Har ikke peiling, men ser at andre har RX 7 4 Ford Mondeo 5 AC Cobra 6 Jaguar E Type 7 Ford F 40 8 BMW Z 9 AC Cobra Det var ikke lett, men karakteren blir vel deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Nei i pokker da, der var greiene borte. Da forsvinner jo gleden av fasiten litt, men ok: 1 Ford Falcon GTP 2 Lotus Elise 3 Mazda RX7 4 Holden Commodore 5 Dodge Viper 6 Jaguar E Type 7 Ford GT40 8 BMW M5 (E39) 9 Shelby Cobra Den var visst rimelig vanskelig, men dere klarte da noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 Du må lagre slike ting lokalt vet du! Mine feil: 1: Ble plutselig i tvil om jeg har sett den allikevel når jeg så navnet. Bilde? 4: Var ikke japse, men langt øst var ihvertfall riktig! :-" 5: Kom ikke på at Viper hadde luftinntak på panseret jeg... 7: GT40 ja, tenkte i retning noe ennå mer eksklusivt jeg, a la Porsche 917 (Gruppe C-bil). 8: Det verste var at det E39-bildet jeg sammenlignet med faktisk var M5, men der hadde nyrene tynnere kant: Vi vil gjerne ha flere sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå