Gå til innhold

Spesialskilt til frontfanger


SIR
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en M3-fanger til bilen min og synest at gamleskiltet er så stort. Det sjuler liksom så mye av formene synst jeg.

Har ringt biltilsynet og de sier at det er bare amerikanske biler og noen få japanske biler som ikke er godkjent for standardstørrelsen på norske skilt. Og visst jeg hadde kjøpt meg en annen fanger som skiltet ikke passet på så var det liksom min feil.

Har jeg truffet på en sommervikar eller en feil person? Er reglene slik? Jeg har sett mange M3 fangere og mange andre uorginale fangere med små skilt. Hvorfor kan ikke jeg med få :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er Larvik er faktisk ganske greie, men nå har jeg hatt mye å gjøre med de gjennom jobb da. Også er det en som jobber der nede som jeg kjenner godt, men jeg hører andre som ikke kjenner de så godt sier det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gik på biltilsynet og bestilte et parkeringsskilt og fikk det uten problem. sa bare at det skulle brukes i borettslaget og så penere ut en med egenprod. papplater. det tok imidlertid ikke mange mnd før jeg ble stoppet og måtte ta det av på stedet. hadde orginalskiltet baki så det gikk greit. men det "lille" skiltet fikk jeg ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...