bmw-smartis Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 Er det noen som har styling, eller vet hvor jeg kan få tak i det til min BMW 518 1984 mod med E28 Kaross? Vennligst Svar Noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 Det er generelt veldig lite styling til E28. Det vanligste er M-styling. Kontakt BMW-forhandler eller GS Bildeler dersom du skal kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 har du sett her da? http://www.tuning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drstiff Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Ska selge min m535i, med styiling... Kan sende dæ bilde..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pro-Team Motorsport Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Er det noen som har styling, eller vet hvor jeg kan få tak i det til min BMW 518 1984 mod med E28 Kaross?Ven nligst Svar Noen Vi kan muligens hjelpe med noe. Kan du sende meg en mail på : jorbra@start.no Vi er forhandler for MK-Motorsport og jeg tror det finnes noen rester hos vår leverandør som du kan få rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg har.. skjekk tråden Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå