RCS Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 Har dere sett den E30 M3èn som ligger på autodb? 500hk i en bil på 1100kg... Nesten 2kg pr hest... Rått. Hadde jeg hatt 250tkr hadde jeg kjøpt den bilen... Ikke mangen som følger den! Søk på m3 1986-90 til ca 250tkr... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=531188 Den bilen er rå! Den er ikke ferdig tunet, så eieren antar det er ca 350 hk i den nå, men når den er kjørt i benk(?) så skulle det visstnok bli ca 500 hk på motoren. Dekk/felg-kombinasjonen er imidlertid ubrukbar, den duger kun til show og rolig landeveiskjøring. På bane er den langt fra optimal, eieren skaffer seg nok 16"-felger til det dersom han ikke selger den. Bilen er forøvrig diskutert på BMW CCNs diskusjonsforum flere ganger, senest i denne tråden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/diskusjon_gren.asp?IdNr=158739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Skulle kjøpt den bilen hvis jeg hadde hatt nok spenn. Forresten jeg så denne bilen på rudskogen..Den var gærnnnnnn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Sinnsykt RÅ den bilen der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 3, 2004 Share Skrevet September 3, 2004 Crossbil på jordet!? Er du helt på jordet? For det første er dette en ekte M3, selv om den er modifisert langt bort fra det originale. For det andre egner den seg slett ikke til det formålet. For det tredje så kjøper man en bil til 2-3000 for å drive med slikt. For det fjerde, neste gang du driter så mye penger som gir inntrykk av i dette innlegget - bruke en bil til over en kvart million som crossbil på jordet - så kan du like gjerne putte dritten (les: pengene) i en konvolutt og sende meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 3, 2004 Share Skrevet September 3, 2004 Å nå! Misforstod jeg... Sorry! Men jeg mottar fortsatt gjerne konvolutter med "dritt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 3, 2004 Share Skrevet September 3, 2004 Vanskelig å putte noe inni et kort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå