|_BMW_| Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Hei! Kunne tenke meg og få litt mer ut av orginale annlegget som sitter i min Bmw 520, 1999 modell. Bilen er nå utstyrt med noe sånt som 12 høytalere, og bmw buisness spiller. Diskanten holder jo i massevis, kunne bare tenke meg en bass med skikkelig trøkk i! Hva må jeg gjøre? Vil jo gjerne beholde den orginale spilleren så jeg slipper og bytte hele panelet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Det er problem å gjøre noe med anlegget i e39,lyden er jo flott men det mangler bass.Det går forhåpentlig å koble kablene til bakhøytalere til en aktiv bass i kofferten , og dra 2 nye ledninger fra den og opp til høytalerne i hattehyllen.Begynn for all del ikke å skjære hull noe sted, bilen vil tape seg i verdi hvis ikke alt er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Jeg har denne i min 320. Har byttet spiller men bruker fortsatt de originale høyttalerne sammen med aktiv sub. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=209 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet September 5, 2004 Forfatter Share Skrevet September 5, 2004 Oki, men er d noen som har prøvd dette? og vet at det funker..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2004 Share Skrevet September 5, 2004 antiloop sier jo at han bruker den, da vet han vel at den funker? Står jo uansett at den har inngang for høyttalersignal, ergo burde det bety at du kan ta signal fra bakhøyttalerne og ned til subben. Kvaliteten blir nok ikke like bra som på subwoofer-utgangen på en spiller med slikt, men det funker helt sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Hvis du kobler f.eks dine høyttalere som du har i hattehyllen gjennom subben så går de i gjennom et delfilter og blir avlastet i bassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå