Frode H. Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=761349 Bil: BMW 318ti Compact Årsmodell: 1995 Karosseri: 2-dørs Reg.nr.: SR92391 Motoreffekt: 140 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir 1.8l 16V 140Hk Bilen er velholdt og mye påkostet. All dokumentasjon fra 1997 til i dag. Den er rimelig i drift og billig å forsikre. Utstyr: ABS, servo, startsperre, fj.st.sentrallås, klima, 2xairbag, el.justerbare/oppvarmede speil, oppvarmede spylerdyser, el.takluke, alarm, Pioneer CD/RDS + forsterker, Soundsystem m/10 høyttalere, sorte delskinn sportsstoler, sort taktrekk, midtarmlene, Senket 60/40mm med Bilstein Sprint dempere. M3 bærearmsforinger foran. E46 Cab. støtdempertopper bak. Nye bremser, ventilerte slissa Brembo + EBC klosser, Sebring rustfri bakpotte. 7,5x17 orginale M3 felger m/ nye 225/45-17 dekk. 7X15" orginale lettmetallfelger med 205/60-15. 15" stålfelger med 195/65 piggfrie vinterdekk. Røde/hvite baklykter. Angels Eyes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted September 18, 2004 Author Share Posted September 18, 2004 Er det ingen som er lysten på rimelig kjøreglede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-olsen Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Så at du fikk solgt bilen Grattis! Men lurer på èn ting, hva står "ti" for? Mvh Anders Olsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Schteike! Er den omsider solgt? Grattis både til deg og ny eier i så fall! Tviler ikke på at han har fått mye bil for pengene. Hva skjer nå da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 Jeg måtte ut og sjekke nå, og der sto den fortsatt! Hvor har du det ifra at den er solgt? Det er en stund siden jeg trakk tilbake div. annonser. Kommer til å beholde den en stund til. Jeg er usikker på hva "ti" står for. Det har vært diskutert litt forskjellige steder men jeg kan ikke huske å ha sett noen fullgod forklraing på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Det var godt at du skal beholde den en stund til, Frode. Gleder meg til å kjempe mer i autoslalom dette året også Det jeg har observert ang "ti"betegnelsen er at det er Compact karrosseri. Heter ikke alle Compact modellene ti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-olsen Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Okei, da får jeg bare beklage. Men på den url'n du hadde lagt en link til her, stod det at den var solgt. Bare å beklage! Mvh Anders Olsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Nisj?? sga du selga bilen??? Faen då...så blir eg den einaste Compact eieren her inne.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Det var godt at du skal beholde den en stund til, Frode. Gleder meg til å kjempe mer i autoslalom dette året også Det jeg har observert ang "ti"betegnelsen er at det er Compact karrosseri. Heter ikke alle Compact modellene ti? Nai, de gjør ikke det, min heter bare i... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted January 29, 2005 Author Share Posted January 29, 2005 Okei, da får jeg bare beklage. Men på den url'n du hadde lagt en link til her, stod det at den var solgt. Bare å beklage! Mvh Anders Olsen Ingenting å beklage! Jeg mener jeg svarte AutoDB at jeg ikke ville fornye annonsen og da har de sikkert satt solgt på den istedet. Litt rar måte å gjøre det på forresten.. Annonsen kommer ikke opp visst du søker etter bilen på AutoDB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted January 29, 2005 Author Share Posted January 29, 2005 Det var godt at du skal beholde den en stund til, Frode. Gleder meg til å kjempe mer i autoslalom dette året også Det jeg har observert ang "ti"betegnelsen er at det er Compact karrosseri. Heter ikke alle Compact modellene ti? Jeg gleder meg også til autoslalomen i år! R-dekkene ankom garasjen min i går og camberplatene ligger klar for å monteres. Har også planer om å gå over bakstillingen før våren. På E36 er det er kun 318 og 323 som har "ti" i betegnelsen, 316 og 318 diesel har det ikke. Er litt usikker på hva det egentlig betyr. På E46 utgavene heter alle utenom dieselen "ti". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted January 29, 2005 Author Share Posted January 29, 2005 Nisj?? sga du selga bilen??? Faen då...så blir eg den einaste Compact eieren her inne.... Ingen fare! Jeg beholder den en stund til. Det er faktisk et par compacteiere til her inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Det var godt at du skal beholde den en stund til, Frode. Gleder meg til å kjempe mer i autoslalom dette året også Det jeg har observert ang "ti"betegnelsen er at det er Compact karrosseri. Heter ikke alle Compact modellene ti? trodde t sto for touring jeg? men har sett ti på flere kompakt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts