Naitsirk Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Jeg lurer på om det er mulig å sette inn E30 seter i en E36? vet at alt går ant, med litt ombygging av fester... Men går setene "om hverandre"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Tenker du kun forseter, eller baksetene også? Baksetene går aldri om hverandre, og jeg har mine tvil til at festene på forsetene er like (men vet ikke sikkert). Uansett er det som regel ikke så veldig mye arbeid å bygge om festene på fremstolene i biler. De er vanligvis rimelig enkelt festet, slik at det egentlig bare er å skaffe noe kraftig materiale som du kan borre nye hull i for å forlenge festene sideveis (og eventuelt forover/bakover). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted September 10, 2004 Author Share Posted September 10, 2004 tenke nok på forsetene. ja, hr å funnet ut at d skal være rimelig lett å ordne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts