Gå til innhold

Baklykt ombygging E30


Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvor mye arbeid dette er for å bygge om litt på ræva sånn at jeg får montert disse lexus lyktene som er til e30 (88mod)?

Jeg fikk mail tilbake fra firmaet som solgte disse å sa at det måtte gjøres endel for å få dette til å passe men de sa ingenting om hvor mye det var snakk om.Jeg har en sen 86mod 325i (blir vel regna som 87mod).

Hadde vært fint med noe konkret svar på dette..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faceliftlyktene er høyere, de går lengre framover på bakskjermen og den siden som er mot skiltet bak går litt på skrå i forhold til de gamle lyktene.

Hvor mye jobb det er å bygge om vil kanskje være litt vanskelig å si. Jeg ville aldri i verden ha begynt med det, andre igjen vil benevne det som en fullt overkommelig oppgave. Det kommer alt an på hvor flink man er til karosserimodifikasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt sikkert flere som har gjort det. Den enkle måten vil vel være å få tak i deler fra f.eks. en frontkollidert 88-mod->, og bytte bakskjermer, støtfanger og bakplate + evt. andre forskjeller.

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/ er det flere E30-eksperter, så du kan jo prøve å spørre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en H***** jobb. Er MYE bak der som må moddes om, bare for å få de andre baklyktene. Og har du først gjort det, må du vel nesten skifte støtfangere både foran og bak og forlykter for å ha "gjennomført" stil på det hele.

Eg hadde reagert litt på en bil med "nye" baklykter og gamle typen forlykter og støtfangere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...