Jump to content

tips angående kjøp av 325i E30?


k-dyng
 Share

Recommended Posts

Virker veldig bra til den prisen da. Fett interiør og pen utvendig. 32000 er ikkje så mye hvis bilen er bra. De fleste til under denne prisen er det mye plukk med, så da kommer utleggene.

Til og med bygd om baklyktene sp du får den "nye" looken.

Pen bil

Link to comment
Share on other sites

Virker veldig bra til den prisen da. Fett interiør og pen utvendig. 32000 er ikkje så mye hvis bilen er bra. De fleste til under denne prisen er det mye plukk med, så da kommer utleggene.

Til og med bygd om baklyktene sp du får den "nye" looken.

Pen bil

yes syntes selv den så veldig bra ut men må se det litt ann ja er ikke umuligt at jeg tar en telefon for å høre om den er selgt eller hva den er men vi får se ja:wink:

Link to comment
Share on other sites

Sorry folkens! Retter på meg selv. Det står i annonsen at det er en 1989-modell, men i følge vegvesen.no er det '85-modell!

Vegvesen.no:

Merke og modell: BMW 320 I

Registreringsnummer: DE32616

Registreringsår: 1985

Så nå helt til slutt at det står i annonsen at den er ombygd... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har hørt har bmw sagt nei til godkjenning av f.eks 320 til 325... er dette fakta?

Tror bare ikke de vil utlevere alle slags standardpapirer slik noen merker gjorde før. Forståelig nok.

Såvidt jeg har skjønt er det fortsatt mange som bruker BMW-verksteder til å få dokumentert at ombyggingen er skikkelig utført, og at alle deler som kreves for å gå opp til den modellen man vil faktisk er byttet. Det har tross alt BMW-verkstedene bedre peiling på enn Biltilsynet...

Link to comment
Share on other sites

Hørest fornuftigt ut.. men ontopic.. Hva burde en se etter på en e30? Jeg har forhørt meg på en 320-e30 til 40000. Den har noen små rustflekker der en har beina på både passasjersiden og førersiden. Hva burde en være oppmerksom på ved kjøp av en slik bil?

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del synes 40k for en rusten gammel E30 320i høres veldig dyrt ut, men kilometerstand og årsmodell spiller jo inn her. Bør vel uansett være bra strøken til den prisen der.

Hadde det vært meg hadde jeg heller valgt en '91-'93 E36 316i/318i til så godt som samme pris (40-45k) foran en E30 320i...

Vil du veldig gjerne ha E30, så kan du jo alltids handle KarstenJulius sin bil som står til salgs under Kjøp & Salg. Det er en '90 316i for rundt 15k (husker ikke helt). Så kan du svi av de resterende 25k på turbo. ;)

Hva du bør være oppmerksom på er vel egentlig ganske mye... Det er jo 15-20 år gamle biler. Rust er vel den verste fienden, men generelt sett pleier jo det meste å være bra slitt. Foringer, dempere, etc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...