erlings Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 noen som har erfaring med org. bmw eksentriske foringer for bærearmer bak? hvor mye utslag på camber gir disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
halllon Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Jeg bumper denne, jeg. Noen som vet dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Det er vanskelig å justerer likt. De har en tendens til å vri seg slik at hjulstillingen bak blir forskjelling på hver side. Har snakket med flere som har hatt problem med at de vrir seg. De jeg har snakket med anbefaler det ikke, men E30M3 ifra 88+ har det originalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
halllon Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 For å unngå at disse vrir seg kan man vel borre hull og sette i en settskrue? Vet du hvor mye man kan redusere camber (hvor mange grader) med slike foringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Hvis du kan tysk så kan du lese litt om bmw understell her. http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... k_e36.html Å kjøre en skru inn i dee bakre bærearmsforingene er ikke så bra. De er så tynne så er lite feste i de. De foringene som sitter i bakkant av bærearmen foann kan det være lurt å sette en skrue inn i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 bumper denen... kan det være lurt å sette inn en skrue!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts