BMW525i Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 www.bmwccn.no funker ikke til meg, noen flere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Funker til meg i hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted September 17, 2004 Author Share Posted September 17, 2004 Merkelig dette. Fungerer fremdels ikke, det som er rart er at det er den eneste sida jeg ikke kommer inn på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Gå inn på denne siden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Får du ikke opp forumet, trykk "Ctrl+F5" Mener dette har vært et tips ved liknende feil tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted September 17, 2004 Author Share Posted September 17, 2004 Gikk ikke det heller, dette er veldig rart alle andre sider fungere. Bare ikke www.bmwccn.no Har ingen gode råd om hva jeg skal gjøre lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted September 19, 2004 Author Share Posted September 19, 2004 Det er flere rundt der jeg bor som ikke kommer inn på www.bmwccn.no. Alle har loqal som leverandør av internett, kanskje de vet noe om det, får sende loqal en mail om det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 Har fått svar på mail ifra loqal, de sa at det var BKK-nett som hadde ansvaret for siden, og at de viste om feilen. De holder på å utbedrer den, så snart er det vel i orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 www.bmwguiden.no er jo et meget godt alternativ og denne siden virker alltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Det har du helt rett i! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted September 23, 2004 Author Share Posted September 23, 2004 Har jo funnet ut det. Det er et meget godt alternativ i forhold til bmwklubben, bedre forum osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 Nå er bmwccn sia oppe igjen, men jeg kommer nok til å "vanke" her å! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Det er bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Nå er bmwccn sia oppe igjen, men jeg kommer nok til å "vanke" her å! Endelig virker den for oss Loqal-kunder også. Har Loqal både på jobb og hjemme, og har ikke engang klart å motta mail på trondelag@bmwccn.no de siste 3 ukene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts