Gå til innhold

Demontering av dashbord og fargekombinasjon


Desloch
 Share

Blir fargekombinasjonen bra?  

19 stemmer

  1. 1. Blir fargekombinasjonen bra?

    • Ja
      3
    • Tja
      5
    • Nei
      11


Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å bytte ut mitt interiør i denne bilen:

www.cardomain.com/id/desloch

Jeg har nå blått dashbord (svart ved instrumentene og i midten) og blått interiør. Tenkte å bytte ut alt sammen (utenom dashbordet) med grått skinninteriør. Har dere noen formeninger om hvordan dette kommer til å matche det blå/svarte dashbordet?

Og så til de siste spørsmålene mine; Hvor mye arbeid er det å bytte hele dashbordet? Når man kjøper det fra en hogger, får man da vanligvis med "døra" til hanskerommet? Dvs, alt jeg trenger?

Men som dere kanskje skjønner så er det ingen vits i å bytte ut dashbordet hvis kombinasjonen mellom svart, grått og blått matcher veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mange som har avgitt stemmen sin om dette Desloch.

Jeg ville absolutt anbefalt deg å ikke ha tre forskjellige farger på interiøret. To går på en måte greit, men tre blir definitivt kaos. Det er jo bare min mening da, og det er jo selvfølgelig opp til deg selv hva du gjør her... Det er nok litt stress å skifte dashbordet, men jeg tror nok det vil være verdt arbeidet. Tror nok at f.eks. OS Bildeler vil kunne selge deg et komplett dashbord. Det er bare å si at du trenger alt, så vet han hva det dreier seg om.

Bilen din er jo så fin ellers, og det er vel ingen grunn til å la det stoppe der. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blått, svart og grått var ikke problemet... Problemet nå er at dørsidene (grå) og A-stolpen (grå) "kræsjer" med det blå dashbordet. Svartfargen mot blått hadde ingenting å si.

Ser kanskje bedre ut når jeg får i de grå skinnsetene. Hvor får jeg kjøt lysegrått dashbord til en billig penge? (ikke nbfbildeler.no eller osbildeler.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Hei

Det er fullt mulig å farge skinn, skai og nylon interiør i biler. Hvis du bruker samme fargestoff som bil produsentene gjør så får du bra resultat.. Da kan du verken se, eller "føle" at interiøret er farget. Det finnes masse farger tilgjengelig så det er bare å velge å vrake :-) Det er faktisk også mulig å farge svart interiør til Hvit, el lyse farger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...