Desloch Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Hei! Vurderer å bytte ut mitt interiør i denne bilen: www.cardomain.com/id/desloch Jeg har nå blått dashbord (svart ved instrumentene og i midten) og blått interiør. Tenkte å bytte ut alt sammen (utenom dashbordet) med grått skinninteriør. Har dere noen formeninger om hvordan dette kommer til å matche det blå/svarte dashbordet? Og så til de siste spørsmålene mine; Hvor mye arbeid er det å bytte hele dashbordet? Når man kjøper det fra en hogger, får man da vanligvis med "døra" til hanskerommet? Dvs, alt jeg trenger? Men som dere kanskje skjønner så er det ingen vits i å bytte ut dashbordet hvis kombinasjonen mellom svart, grått og blått matcher veldig bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Var ikke mange som har avgitt stemmen sin om dette Desloch. Jeg ville absolutt anbefalt deg å ikke ha tre forskjellige farger på interiøret. To går på en måte greit, men tre blir definitivt kaos. Det er jo bare min mening da, og det er jo selvfølgelig opp til deg selv hva du gjør her... Det er nok litt stress å skifte dashbordet, men jeg tror nok det vil være verdt arbeidet. Tror nok at f.eks. OS Bildeler vil kunne selge deg et komplett dashbord. Det er bare å si at du trenger alt, så vet han hva det dreier seg om. Bilen din er jo så fin ellers, og det er vel ingen grunn til å la det stoppe der. Stå på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted September 25, 2004 Author Share Posted September 25, 2004 Henter skinninteriøret til uka, så får se åssen det blir da! Ser det forferdelig ut så er det ikke verre enn å ringe osbildeler eller noen andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 Blått, svart og grått var ikke problemet... Problemet nå er at dørsidene (grå) og A-stolpen (grå) "kræsjer" med det blå dashbordet. Svartfargen mot blått hadde ingenting å si. Ser kanskje bedre ut når jeg får i de grå skinnsetene. Hvor får jeg kjøt lysegrått dashbord til en billig penge? (ikke nbfbildeler.no eller osbildeler.no) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 16, 2004 Author Share Posted October 16, 2004 Da har alt av interiør stått i i noen dager... Viste seg at 80% av de som stemte tok feil Ble veldig pent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjwa Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Hei Det er fullt mulig å farge skinn, skai og nylon interiør i biler. Hvis du bruker samme fargestoff som bil produsentene gjør så får du bra resultat.. Da kan du verken se, eller "føle" at interiøret er farget. Det finnes masse farger tilgjengelig så det er bare å velge å vrake Det er faktisk også mulig å farge svart interiør til Hvit, el lyse farger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted April 14, 2005 Author Share Posted April 14, 2005 Stilig. Hvordan virker dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjwa Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Sjekk link for mer info om disse produktene URL her Det finnes også OEM farger for BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts