|_BMW_| Skrevet September 18, 2004 Share Skrevet September 18, 2004 Jeg vil gjerne oppgradere bassen i min e-39. Har fått et tips om og koble en active subwoofer på høytalerene i hattehylla. Men så snakket jeg med en forhandler av bilstereo, han påsto at ledningene lå klar i reservehjulsbrønnen til en subwoofer i e-39 1999 mod. Stemmer dette? Dette ville vel i såfall være det beste alternativet? Tar i mot alt av hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 18, 2004 Share Skrevet September 18, 2004 Har ikke sett noe til det i min, men jeg har ikke kikka under de plastdekselene som er bak brønnen. Eller så kan det være at det ikke er på 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2004 Share Skrevet September 18, 2004 Hva slags ledninger er det som ligger der da? Bare signal? Er vel neppe noen ekstra forsterker til å drive noen sub ihvertfall. Men er jo bare å skaffe seg en aktiv subwoofer. Hvis det ikke ligger ledninger klar må du koble deg på høyttalerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet September 18, 2004 Forfatter Share Skrevet September 18, 2004 Det er jo en del ledninger, særlig ved sikringene på høyre side. Men hvordan skal denne kabele se ut da? Nei, må nok kjøpe forsterker+subb eller som du sier en active sub... Men blir det godt nok og koble en active subb på hattehylle høytalerene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Det blir vel greit nok hvis den har tilkoblingsmuligheter for direkte høyttalersignal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet September 19, 2004 Forfatter Share Skrevet September 19, 2004 Hvordan hadde det vært og plassert subben nede i reservehjulsbrønnen da? Må jeg montere en kondensator på en aktiv sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Det spørs jo hvor god den aktive sub'en er det da.. Er den stor og kraftig så kan det være lurt med en kondensator ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå