Gunnar Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Vet noen om slikt finnes, og hvor man kan få tak i det? Såvidt jeg kan se har Biltema kun til E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 E30 + E34 (t.o.m. -91): www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/serv ... l=5-Series Finnes også på svensk: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Anbefaler på det sterkeste og varmeste Bentley sin bok. Den er verd sin vekt i gull og får Haynesbøker til å virke som utslitte Donald Duck fra 1984. Koster $70 direkte fra Bentley evt. Amazon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Glemte av denne tråden ja. La tilfeldigvis merke til Haynes-boka hos BilXtra i Tønsberg, så jeg kjøpte den. Skulle skru en del i ferien nå, så jeg hadde ikke tid til å vente på noe i posten. Har hørt mye bra om Bentley (og har merket at Haynes er litt så som så), så jeg får se om jeg bestiller den når jeg kommer meg litt ovanpå igjen sånn rent økonomisk... Sammen med bmwe34.net så klarte vi oss med Haynesen foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Oktober 3, 2004 Share Skrevet Oktober 3, 2004 Personlig vil jeg tro at Bentley-boka er erdt 100-gangen iforhold til hvite blinklys o.l. Boka kommer på 2-3 dager direkte fra Bentley forøvrig. Jeg er alltid imponert over leveransetiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Nåja. Så lenge vi får til ting er de hvite blinkerne mer verdt enn boka. Men jeg har ikke kjøpt hvite blinkere heller enda, så vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå