RCS Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Hei Jeg har en E39 528iA som jeg vurderer å selge til fordel for et nytt projekt. Bilen er påkostet mye snadder i sommer og er blent de få E39 som er i denne forfatning. Sjekk http://www.grombil.com for bilder og info. Ligger under "Hovedsiden" og BMW logon med "Nightcrawler" på. Her kan dere få dere en eksepsjonellt fin E39 med bane egenskaper og utstillings "stuk". Mvh Roy Conny Skailand postmaster@grombil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Jeg har veldig lyst på en E30 eller E36 som utgangspunkt. Helst E36.... Så drømmer jeg om turbo osv for å få det til å gå bra nok. Har lyst til å prøve meg på drifting som er i vinden for tiden... Har vurdert nissan 200sx for eks. men det er liksom ikke bmw da.... Jeg håper på at noen har en grei bmw til meg i innbytte til rundt 70.000kr..... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Du kan jo ikke selge 528 Roy.. Det er jo en kongebil å kjøre. (I forhold til e36 og e30 da, ikke at disse ikke er gode å kjøre da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå