akalias Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Hej. Har netop meldt inn meg. Det virker som et kompetent forum, så jeg prøver lykken Vi har en BMW 540 iA touring, fra 99. Vores regnsensor virker ikke. Havde den på et BMW verksted og der sagde de at den skulle til Tyskland og "nulstilles" !! Kan det være rigtigt? Håber det er til at forstå, da mit norske ikke er så godt endnu. Ja... jeg er dansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Hej. Har netop meldt inn meg.Det virker som et kompetent forum, så jeg prøver lykken Vi har en BMW 540 iA touring, fra 99. Vores regnsensor virker ikke. Havde den på et BMW verksted og der sagde de at den skulle til Tyskland og "nulstilles" !! Kan det være rigtigt? Håber det er til at forstå, da mit norske ikke er så godt endnu. Ja... jeg er dansk Jeg vil tro at et autorisert BMW-verksted i Norge eller Danmark har det samme utstyret som et BMW-verksted i Tyskland, så dette hørtes rart ut. Jeg kjenner desverre ikke til hva som kan være galt. Når det gjelder språket så kan du fint bare skrive på Dansk. Jeg er sikker på at de flest forstår det, bare de legger godviljen til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 På min funker den litt nå, og litt da. Kan være så mye regn på ruta at jeg ikke ser ut, men allikvel går ikke pusserene. Men, så hender det at det ikke er noe vann der i det hele tatt, men da går de som bare det. Hehe. Kjekt med regnsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Hehe. Jeg er ganske gadgetfrik, men akkurat regnsensor har jeg vel egentlig aldri skjønt helt poenget med. Det er ikke verre å slå på viskerne enn å slå på blinklysene eller bytte mellom dim og fullt lys, og det gjør man da langt oftere enn å slå av og på viskerne. Og det er jo ikke akkurat vanskelig å se når det kommer regn på ruta... Nei huff, nok avsporing for nå. Jeg har ikke noe å bidra med her, annet enn å si ditto til Frode sitt innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Blinkere tror jeg blir brukt mindre enn viskerne, ihvertfall for noen er det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Det som er kjekt med regnsensor, er når det har regna å du kjører på så våt vei at det spruter mye opp på ruta, men det spruter jo aldri sike mye hele tiden. Spessielt når du kjører på 4felts motorveg. Da er det kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå