Rons Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Hmm, tenkte å selge min bmw 318i e36 91mod, hva ligger listeprisen på en slik bil? Har nettopp skifta kamaksling,bremser,clutch + noen pakkninger, bilen er 99%, eneste som ikke er helt i orden er den jævla takluka, en skinne har løsna.. Har filter,potte og nokså nye 17" m/dekk og noen andre småting til, tenkte på rundt 70.000 -17"og dekkan, har et par 15" med S/V dekk. Bilen har gått 199.000km,mauritsius blå,strøken inn/utvendig Vis noen gidder i d hele tatt å svare på dette, men er verdt et forsøk iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Flyttet dette innlegget over i egen tråd. Ellers tror jeg nok desverre 70k er litt mye. For den prisen får man '94-96 316i/318i om man vil... Men det er klart, finner du den rette kjøperen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Vanskelig å sette pris før mann har sett/prøvd bilen men tror nok 70 k er i høyeste laget ja. Her i trøndelag har jeg sett slike annonsert til 50-60 k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 De ligger ned i 40k på finn.no, men er vel tvilsomt at de er helt strøkne. 198kkm er uansett mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Hmm, tenkte å selge min bmw 318i e36 91mod, hva ligger listeprisen på en slik bil?Har nettopp skifta kamaksling,bremser,clutch + noen pakkninger, bilen er 99%, eneste som ikke er helt i orden er den jævla takluka, en skinne har løsna.. Har filter,potte og nokså nye 17" m/dekk og noen andre småting til, tenkte på rundt 70.000 -17"og dekkan, har et par 15" med S/V dekk. Bilen har gått 199.000km,mauritsius blå,strøken inn/utvendig Vis noen gidder i d hele tatt å svare på dette, men er verdt et forsøk iallefall. Har likens bil som deg. Markedsprisen på disse bilene har sunket en god del. Da jeg kjøpte bilen min hadde den gått 159.000 km, betalte 72.000,- for den da. Men den gangen (1.5 år siden) var det omtrent dette de lå på da. Nå ser det ut som de ligger rundt 50.000+-. Med de påkostningene du nettopp har hatt på bilen, kan det nå fort være et bedre kjøp til 70.000,-, enn feks en bil til 50.000,- som trenger masse påkostninger, vil nå jeg si! Ps....takluka er noe dritt ja! Det er det eneste som er galt på min bil å...(+ sentrallåsen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå