LTF Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Hei Hvilke merke/leverandører ville dere anbefale som har de beste senke fjærene? Eller hva bør jeg ligge unna? Gode - dårlige erfaringer? Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 H&R, Eibach, AP, K&W og Weitec. Kjøp komplett sett med fjærer og dempere evt. coilovers. Dersom du sier hvor mye du har tenk å senke og hva du har tenkt til å bruke de til (posere eller banekjøring) kan sikkert noen gi deg helt spesifikke anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Akkurat satt på AP senkefjærer på min nå for 10 min siden. Blei veldig fornøyd med resultatet. Stivt og fint.... og lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet September 24, 2004 Forfatter Share Skrevet September 24, 2004 Takker for tips. Jeg skal neppe bruke bilen på bane men ønsker en kombinasjon av bedre utseende og litt stivere understell. Er nok blitt litt slapp i fisken med årene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Akkurat satt på AP senkefjærer på min nå for 10 min siden. Blei veldig fornøyd med resultatet. Stivt og fint.... og lavt Din vil vell synke litt til når fjerene har fått tilpassa seg vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Akkurat satt på AP senkefjærer på min nå for 10 min siden. Blei veldig fornøyd med resultatet. Stivt og fint.... og lavt Din vil vell synke litt til når fjerene har fått tilpassa seg vell? Det er korekt, de vil synke ned en 0,5-1 cm eller noe før det setter seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Takker for tips.Jeg skal neppe bruke bilen på bane men ønsker en kombinasjon av bedre utseende og litt stivere understell. Er nok blitt litt slapp i fisken med årene.... Dersom du er bare ute etter det, går du for Eibach Pro Line, H&R eller AP fjærer i 30/10 eller 40/20. Senker du mer enn 40 bør du få andre dempere i tillegg f.eks. Bilstein Sprint B8. Av erfaring stemmer ikke mm nødvendigvis mellom merker som f.eks. Eibach 30mm = H&R 40mm. Du vil dessuten oppleve at orginalfjærene har sunket så mye sammen at det ikke ikke nødvendigvis senker så mye som du vil til å begynne med. Etter noen måneder/km vil fjærene synke samme 10-15mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remote Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 bilstone, de e god 80 mm senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 bilstone, de e god 80 mm senking Reknar med det er bilstein du meinar!? Har ikkje dei kun demparar? Edit: Dessuten blir 80mm reine steinsleden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Ja Bilsten lager kun dempere, men du får kjøpt komlett sengesett med Bilsten dempere og fjærer fra en annen produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Bilstein sine sett kommer med fjærer fra Eibach eller H&R avhengig av hvilke sett det er snakk om. Sachs sine sett kommer med fjærer fra Eibach, og Eibach sine sett kommer med dempere fra Sachs. K&W lager vel dempere og fjærer selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Ja Bilsten lager kun dempere, men du får kjøpt komlett sengesett med Bilsten dempere og fjærer fra en annen produsent. Hvilket stoff kommer sengesettet i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 K&W lager vel dempere og fjærer selv? Etter det eg veit so stemmer din utalelse. Weitech er utvikla av K&W og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Ja Bilsten lager kun dempere, men du får kjøpt komlett sengesett med Bilsten dempere og fjærer fra en annen produsent. Hvilket stoff kommer sengesettet i? Må vel være Alcantara da? Det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå