Desloch Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Bestilte BMWCCN-skiltramme (52cm), men den viste seg å være for stor til skiltet mitt (den gamle typen). Så, hvor mye koster det å "oppgradere" til den nye typen skilt? Er det noen plasser man kan kjøpe "små" skiltrammer og selv velge tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Koster 250 kr stk. Dvs 500 for forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 24, 2004 Share Skrevet September 24, 2004 Apropo skiltplater og skilt.... Har skaffet emg skiltplate og nye skilter for litt siden.... Propblemet er at når jeg spiller opp anlegget dirrer skiltet på skiltplaten og skiltplaten dirrer på bagasje lokket, noen tips til å få bort den "dirrlyden", bruke silocone eller noe ? tips?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Kjøp gummilister (sånne med lim på den ene siden som du bruker i dørkarmen på ytterdøra de), også limer du det på baksiden av skiltplaten og baksiden av skiltet (evt framsiden av skiltplaten). Et eksempel på hva slaks list jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Jeg og måtte bruke slike lister. Funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Takk for tipset, har gjort det nå og det funket bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå