Gunnar Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Noen som har noen gode tips og instruksjoner her, kanskje aller helst en howto med litt bilder og slikt? Problemet er at slangene på bilen min er koblet bort fra varmeregisteret, altså i ring, for å unngå lekkasjene. Derfor er det klart til å bytte til nytt register og koble alt på igjen, men det er litt irriterende når jeg/vi ikke har skrudd det fra hverandre selv, for da har vi liksom ikke helt kontrollen på hvor alt skal sitte... Forresten noen som vet hva varmeregisteret kalles på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Forresten noen som vet hva varmeregisteret kalles på engelsk? I ETK kalles det "Heater Radiator" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2004 Forfatter Share Skrevet September 25, 2004 Takker! Det gjør det en smule enklere å søke på nettet etter info om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Skulle hatt innstallert TIS på denne PC'en, men den maskinen jeg hadde det på er solgt, og så har jeg glemt å innstallere det på de andre. Hadde jeg hatt det, kunne jeg postet screenshots av fremgangsmåten for skifte av varmeregisteret for deg. Kanskje det er noen andre her som har TIS (Technical Information System) tror jeg det heter. Det er BMW's egne servicetips i et gunstig databasesystem oppbygget veldig likt ETK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2004 Forfatter Share Skrevet September 26, 2004 Må se til å skaffe meg både ETK og TIS nå tenker jeg... Venter nytt varmeregister fra GS på mandag. Tips innen mandags kveld hadde vært glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Gunnar: Om du får tak i ETK eller TIS så må du si ifra. Hadde vært genialt. Har TIS som gjeller for Opel, men hva faen hjelper vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Må se til å skaffe meg både ETK og TIS nå tenker jeg...Venter nytt varmeregister fra GS på mandag. Tips innen mandags kveld hadde vært glimrende. Sjekket du prisen hos Andresen bilradiatorservice i Oslo? de var suverent billigere enn GS på tilsvarende del til min E30 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2004 Forfatter Share Skrevet September 26, 2004 Sjekket du prisen hos Andresen bilradiatorservice i Oslo? de var suverent billigere enn GS på tilsvarende del til min E30 ihvertfall Nei, sjekket kun Bavaria, Morris og GS Bildeler. Ingen av de hadde det inne, men GS fikk det inn onsdags kveld (ringte på onsdagen), derfor ville det ta like lang tid fra alle, så jeg bestilte like greit fra GS. Hadde egentlig også et håp om at det fra GS var fremme i går (lørdag), men det var det altså ikke.. Bavaria har nemlig ikke åpent på delelageret på lørdager. Dessuten skulle ikke GS sitt kreve nye slanger og et nytt deksel man måtte ha til det Bavaria hadde. Men takk for tipset! Får spørre her *før* jeg handler noe neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå