kyrre Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Lurer på om forsetene i en e30 kan byttes om hverandre? Ser ut som om jeg har 2 høyreseter i min bil nå, og det som er på førerplassen har sidestøtten i sitteflaten blitt bøyd ned på, så tenkte på å bytte om setene. Noen som kan bekrefte at dette går greit teknisk? Vet at innstillinger osv kommer inn mot midtkonsollet, men sånn er det allerede, så spiller ingen trille. Har M3 seter i bilen, så de har til og med vipp, selv om bilen er 4-dørs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Visst du allerede har 2 høyrestoler er det nok bare å bytte om, det vil jo som du sier bli slik du har det allerede. Det går nok an å demontere stolene også og sette isammen en førerstol med de beste delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet September 26, 2004 Forfatter Share Skrevet September 26, 2004 Det jeg var usikker på var om jeg evt måtte bytte understell på stolene eller noe. Får se hvor mye jeg gidder å skru, men det er ikke så kult med sidestøtte som ikke støtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer520 Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvis disse setene er like de som er brukt i E28/E12 er det fire festeskruer mellom sete og understell som står på samme plass. Jeg har seter fra en 730 i min E12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Fikk byttet dem om helt greit. Litt irriterende å ha kontrollene inn mot midtkonsollet, men er jo bare meg som bruker bilen så stilles ikke mye på. Forøvrig et triks når de skulle skrus ut var å heve setet maks forran og bak. Slet litt før jeg kom på det med å få nøkkelen nedi. m3 setene er jo rimelig gode å sitte i også, så er vel ikke stor sjanse for at jeg gidder å bytte dem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå