SE Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Må si jeg blei veldig fornøyd med det siste jeg har gjort med bilen. AP 40/40mm senkefjærer fra motortechnik, og effektanlegg fra Svensen Eksos. Da tror jeg nok det blir hvite blinkers neste. Legger ut noen bilder av resultatet. PS. Felgene ser veldig små ut på bildene, men de gjør ikke det i virkligheten. -Førbilde- -Etterbilde1- -Etterbilde2- -Etterbilde3- -Etterbilde5- -Etterbilde6- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Ble flott det!! Personlig ville jeg byttet ut den litt kjedelig fronten med en M-fanger Men først ville jeg byttet ut de stygge blinklysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Helt konge! Få bort de oransje blinkerne, så er nesten der du skal være. Senkingen ble ihvertfall meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå