apriliamann Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Skal ha bilen min (BMW 325 e30) på eu-godkjenning innen 2 dager men trenger TUV papirer på senkesettet mitt. Har mista de gamle papirene og vet ikke hva slags fjærer har. Mulig det er koni. Det er enten 60/40 eller 60/60. Noen som kan hjelpe meg? PLEASE!!! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Viss du ikke vet hvilket merke de er, så er det vel litt verre for oss å hjelpe. Mulig du kan se noen tall og bokstaver på selve fjærene (mulig du må av med de). Skriv de ned og søk på internett, så kanskje du finner produsent. Da kan vi kanskje hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hehe selv om du vet hvilket merke det er så er det lite sansynlig at du får tak i TÜV papirene. Produsentene er lite villig til å gi deg nye fordi du skalikke kunne bare ringe å få papirer og bruke de på et annet senkesett. Jeg fikk klar beskjed når jeg kjøpte mine på motortechnik at hvis jeg mista de så var det lite sansynlig at de kunne skaffe de igjen. I værstefall kunne det være at jeg måtte kjøpe nytt senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 En kopi av de riktige papirene burde holde, det er tross alt ikke snakk om verdipapirer her. Men først må du som sagt finne ut hvilke fjærer du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamann Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 ok takker. men problemet er at fjærene er så slitene så det går ikke ann å se hva som står på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hehe selv om du vet hvilket merke det er så er det lite sansynlig at du får tak i TÜV papirene. Produsentene er lite villig til å gi deg nye fordi du skalikke kunne bare ringe å få papirer og bruke de på et annet senkesett.Jeg fikk klar beskjed når jeg kjøpte mine på motortechnik at hvis jeg mista de så var det lite sansynlig at de kunne skaffe de igjen. I værstefall kunne det være at jeg måtte kjøpe nytt senkesett. Til Apex skaffer iallefall GS-Bildeler deg nye for 200 kr. Det gjør også importøren av Apex til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Ja, men vet det er noen produsenter som er veldig sære på det. Kommer kanskje ann på hvilket land de holder til i hvor strenge de må være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hehe selv om du vet hvilket merke det er så er det lite sansynlig at du får tak i TÜV papirene. Produsentene er lite villig til å gi deg nye fordi du skalikke kunne bare ringe å få papirer og bruke de på et annet senkesett.Jeg fikk klar beskjed når jeg kjøpte mine på motortechnik at hvis jeg mista de så var det lite sansynlig at de kunne skaffe de igjen. I værstefall kunne det være at jeg måtte kjøpe nytt senkesett. Eg rotet vekk papirene på mitt senkesett, spm eg kjøpte hos MotorTechnik. Bare oppga navnet mitt og hva senkesett det var, så fant han meg på data'en og mailet over nye papirer på dagen. Vederlagsfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Mulig ting har forandret seg. Var kanskje andeledes før. Ikke vet jeg, men det var det de sa til meg på motortechnik. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Det varierer kanskje med dagsformen... som så mange andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 ok takker. men problemet er at fjærene er så slitene så det går ikke ann å se hva som står på de. Du får komplett senkesett 60/40 m dempere og fjærer til 2998-, + moms på Gs (apex) grei investering d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 ingen her som sitter med TUV på jamex 35/35 vel? Me needie needie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå