Gå til innhold

TUV gokjenningspapirer!!!

apriliamann
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe selv om du vet hvilket merke det er så er det lite sansynlig at du får tak i TÜV papirene. Produsentene er lite villig til å gi deg nye fordi du skalikke kunne bare ringe å få papirer og bruke de på et annet senkesett.

Jeg fikk klar beskjed når jeg kjøpte mine på motortechnik at hvis jeg mista de så var det lite sansynlig at de kunne skaffe de igjen. I værstefall kunne det være at jeg måtte kjøpe nytt senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe selv om du vet hvilket merke det er så er det lite sansynlig at du får tak i TÜV papirene. Produsentene er lite villig til å gi deg nye fordi du skalikke kunne bare ringe å få papirer og bruke de på et annet senkesett.

Jeg fikk klar beskjed når jeg kjøpte mine på motortechnik at hvis jeg mista de så var det lite sansynlig at de kunne skaffe de igjen. I værstefall kunne det være at jeg måtte kjøpe nytt senkesett.

Til Apex skaffer iallefall GS-Bildeler deg nye for 200 kr. Det gjør også importøren av Apex til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg rotet vekk papirene på mitt senkesett, spm eg kjøpte hos MotorTechnik.

Bare oppga navnet mitt og hva senkesett det var, så fant han meg på data'en og mailet over nye papirer på dagen. Vederlagsfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...