laban Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Da var nissanen solgt og bmwèn kommet i garasjen Det vart en 520ia turing. God plass til barnevogn og andre ting må kanskje bytte solgan nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Grattis. Det var godt å få BMW i hus igjen her og. Men har ikke kvittet meg med Chrysleren enda. Hva slags 200SX var det du hadde? (mulig jeg har spurt før.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
laban Posted September 29, 2004 Author Share Posted September 29, 2004 Grattis. Det var godt å få BMW i hus igjen her og. Men har ikke kvittet meg med Chrysleren enda. Hva slags 200SX var det du hadde? (mulig jeg har spurt før.. ) det var en s13 helt orginal, ingen morrosaker på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts