Mirakulix Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Det kan vise seg at dynamoen på bilen min er årsaken til pistrelyden ifra motor-rommet.. Må jeg nå kjøpe ny? Hva koster det? En kompis av meg sa man fikk kjøpt noe man kan sprute inni dynamoen? Vet ikke hvordan det fungerer meg. Får man tak i brukt? Forslag ønskes, på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Jeg hadde samme problemet. Dynamoen kan kanskje fikses, men det vet sikkert noen andre hvordan man gjør Jeg kjøpte brutk dynamo fra GS Bildeler (1100 + moms). Denne var da nyoverhalt. Kjøp også nye strammehjul når du er så godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 29, 2004 Forfatter Share Skrevet September 29, 2004 Takk for svaret velger å kjøpe nyoverhalt dynamo istedenfor en ny en til 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 Kjøpte dynamo hos gsbildeler. ble 900,- + moms. Strammehjul har vi ikke på 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Om ikke har jeg en ny dynamo liggenede.Dvs jeg har brukt den i 5 mnd. Om noen er intressert i den er det bare og si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Den er forresten til E36 firesylindret og er på 80A og ikke 60A som orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå