Mirakulix Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Monterte i går på Lexus lykter som jeg kjøpte hos a-dekk.no Må forresten rose a-dekk.no for fint tilbud + rask leveranse! Jeg betalte 1400,- for lyktene, og 200 i oppkrav. Uansett, da jeg monterte lyktene på, og satt i alle pærene, så funker alle lysene med unntak, bremselysene. Pærene er i orden. Men jeg tror det kan være bremsebryteren, noen som har noe innvending eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 E36 finnes med og uten check control for lyktene. Kan det være at du har check control, men at de nye, uoriginale (og etter min mening stygge) lyktene ikke har check control? Evt. motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Da burde vel uansett lysene fungert, men check controlen hadde rapportert om at de ikke fungerte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 uh.. lexus mafia'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 (klarer ikke dy meg) Ta av Lexuslyktene og grav de ned i hagen og monter de orginale. Hvis bremselysene fremdeles ikke fungerer er det på tide med feilsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Lexus lykter er ugly røde/hvite lykter ser finest ut (er det m3 lykter det heter?),eller ensfargede..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Må nok menge meg med mengden (-m-ange m'er der gitt). Lexus lykter har ikke noe å gjøre på ett mesterverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvis du skal hugge bilen så kan du sette på Lexus lykter, men ikke før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hrm... Helrøde da? Synes de passer ganske bra på hvit bil. Utrolig mye penere enn de med oransje ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå