BMW525i Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Skulle kjøre på arbeid i mårres, og plutselig begynner streiker viskerne. Ingen verdens ting skjer når jeg flytter opp eller ned på vindusvisker hendelen. Er så å ute å kjører midt på dagen en tur, da også samme problemet. Når jeg drar hjem på slutten av dagen, så prøver jeg å bruke den og da virker den plutselig. Hjemlengsel kanskje? Noen andre som har opplevd dette, første gangen til meg Bilen er en e34 m-89 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel power Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Flere mulige feil der. På min gamle(e21) var det dårlig kontakt i visker motor. Den måtte skiftes. Men som oftest er det vel kontaktoren på viskerarm/bryter som begynner å fjuske. Det skulle jeg tro er billigere også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Jeg hadde noe samme problemet i vinter. Særlig når det var kalt ute, da måtte jeg sitte med den "manuelle" tingen nede hele tiden. Når jeg hadde kjørt noen km, virka de som regel. Tysker-elektronikk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Takluka mi virker også av og til ikke... Tysker-elektronikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted October 1, 2004 Author Share Posted October 1, 2004 Viskerne funker som bare det til meg no. PS Kjetil: Ska vel itj si så my om tysker elektronikk vi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Viskerne funker som bare det til meg no.PS Kjetil: Ska vel itj si så my om tysker elektronikk vi! Sant nok... MEEEN, jeg er vel ikke den eneste som har hatt litt problemer med elektronikken på min BMW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW525i Posted October 5, 2004 Author Share Posted October 5, 2004 Tror nokk ikke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts