thraks Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Er det noen som vet om det finnes overganger fra tyske støpsel til norske?Oppdaget at jeg ikke kunne bruke hengern da det var anna støpsel der da. Fint om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Jeg hadde en 528ia tidligere og der var det ett adapter som fulgte med hvis ikke så hadde jeg hatt problemer spør en BMW forhandler.helt sikkert noen som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Jeg hadde en 528ia tidligere og der var det ett adapter som fulgte med hvis ikke så hadde jeg hatt problemer spør en BMW forhandler.helt sikkert noen som kan hjelpe Biltema har et slikt adapter til 149,- Fra 13 pol til 7 pol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå