manta-a Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Noen som vet om noen som har hvite blinkers til skjermene på e-30,de som er 14,5cm lange..Har fått tak i til fronten men mangler skjermene.Så hvis noen vet av så er jeg takknemlig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Hei. Send ein mail til Svein Erik på Styling-Tech. Han kan hjelpa deg med med ditt såre problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Det er faktisk noe du kan få for 98,-/stk hos Feiltema, aka Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 De på biltema er for korte...Har prøvd de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Det var de faktisk på E34en min også. De dekket ikke skruehullet fra de oransje jeg har nå. Gikk ut fra at noen har putta på min noen som ikke hørte til E34 da den ble importert, siden de der fra Biltema burde være like de originale, men nå begynner jeg kanskje å tvile litt på at de har riktige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 Bmw min er solgt ny i norge den.Så jeg tror det er to utgaver av blinklysene på skjermene,en som er 12,5 og en som er 14,5.Er den siste vi to har da.Har sendt mail til styling tech.Håper han kan skaffe meg det.Hos koder i danmark hadde de ikke flere på lager,og de sa att det var utgående...Men kanskje de fikk i noen da...Blir litt teit med vite i fangern og orange på skjermen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Hmm. Hørtes skummelt ut. Sjekket hvilken lengde de helt blanke kommer i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 De var tomme hos koder for de på skjermene,men de hadde til fangern.Så de er underveis til meg i posten.Pluss ny m-tech girkule i krom....Blir snadder i isn ja=)Har montert crome ringe i instrumentan og da...Få det litt blankt inni=)Spurte ikke koder om hvilken lengde de hadde på de på skjermene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå