serox Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Er det mange her som har orginal BMW navigasjonssystem her?Kan noen si meg hvor mye som ligger på dvd platen som kartene ligger på, i gb. Det er på en dvd plate så det kan jo max være 9 gb, har bestilt til min nye bil,men det jeg også lurer på er om det går an å ta en kopi av navigasjonsplaten,det er kjedligt hvis noe skulle skje med en plate til 2500-3000 kr;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Prøvde å klone en DVD-navigasjons CD (ikke dvd), og det gikk ikke så greit Gjorde riktignok ikke noe mer enn å bare klone den. Men uansett, svaret er JA, det går an å kopiere den og få den til å funke. Da må man uansett inn og fikse litt på den manuelt, og det er nok ikke noe for alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
serox Posted October 3, 2004 Author Share Posted October 3, 2004 ok,hvor stor var platen i mb ? Kan nok brenne det med dvdxcopy xpress? Den brenner alt av leie dvd'r med sperre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Oi, jeg kalt det DVD-navigasjons-CD selv om jeg sa at det ikke var DVD Var på 503 MB. Prøvde med CloneCD (som også pleier ta alt med kopi-sperre), men den tok ikke denne. Gjorde derimot bare to forsøk, så kan jo hende det går. Hadde bare plata tilgjengelig i noen timer, så da ble det ikke noe av det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer for life Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Bruker selv brent navi-cd i bilen funker som bare det. Prøv denne varianten til brenning. 1. Anydvd 2.Blindwrite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Jeg fikk tak i en brent CD til min,har ikke peiling på hvor stor den er men den er jævlig god,hele skandinavia!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts