BMWPower Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Hadde et lite uhell i på fredag med radiatoren min, bilen blei litt varm og den sprakk. Så d stod en liten stråle med vann ut av den. Noen påstår at d går an og lodde den. Noen så har erfaringer med dette?? Er d og anbefale?? Vurderer å prøve d siden jg ikke får tak i ny radiator... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyrre Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Hvis du holder til i nærheten av Oslo kan jeg anbefale deg å høre med Andersen Bilradiatorverksted i Enebakkveien. De kan garantert hjelpe deg, men om det blir billigere enn å få tak i en hos høgger aner jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ettertenning Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Veit det var en lærer på yrkeskolen som sølv loddet en radiator, men tror du skal prate m noen som har gjort sånt før vertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted October 3, 2004 Author Share Posted October 3, 2004 Va ein så kunne gjør d for meg så har gjort d før... Kan ikkje bli verre,hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts