Gå til innhold

Ettermontering av Navi+TV


Anbefalte innlegg

Du kan få BMW Traffic Pro fra BMW-forhandlerne. Thorleif betalte 1200 EUR for den i Tyskland.

Bryr du deg ikke stort om hva som står på spilleren kan du lete etter Becker Traffic Pro på Ebay eller lignende. Det er akkurat samme spillerne, men sikkert litt billigere.

De er ikke kartbaserte på samme måte som PDA-løsninger og slikt, men du får stemmeveiledning og piler å kjøre etter, så det skulle vel holde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Traffic Pro støtter mp3/divx/dvd nei. Det er en vanlig 1-DIN enhet, så den har ikke noen fancy spancy 5-7" skjerm.

Usikker på prisen i Norge, men Blaupunkt sine Travel Pilot tror jeg er bra alternativer som rimelige 1-DIN navigasjonsenheter. De støtter MP3-CDer og slikt. Med andre ord 150+ sanger/~10 timer per CD. Det funker helt fett. Og prisene ligger rundt 7k.

Blaupunkt_E1_NRB.jpg

Kan visst nok fås med display som passer ganske greit mot BMW-dashen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plate bak må ihvertfall gå i ett med resten av interiøret. I tre, for mitt vedkommende. Men, har vel lite tro på at noe slikt passer inn i en E39. Hadde det blitt pent kunne jeg ha kjøpt en slik DVD-spiller m/tv. Men, som sagt, tror ikke det passer inn i e39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...