Lien Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Som topic sier selger jeg mine 16" felger med Champiro HPZ 215/40-16 dekk som bare er brukt i 2 måneder.. Disse ble kjøpt i vår, men har nesten ikke blitt brukt.. 2 av felgene er kantkjørte men det er ikke kast eller skader i felgene (unntatt det du ser..) .. Dette er jo selvsagt med på å gjøre felgene billigere...! Akkurat nå sitter de på en BMW 318i og de tar seg veldig godt ut! Boltsirkel er 5x120 for de som lurte på det.. Kanskje en perfekt banefelg for mange av dere på forumet? Eller kanskje en god vinterfelg? Gi meg en pris! Edit: Glemte bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Siden de har sittet på en 318i regner jeg med de har innpress rundt 35-40? Jeg trenger vinterfelger, men må nok ned i ET15-20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har dessverre ikke tall på det men det ligger nok på 30 tallet et sted siden det er bmw felg.. Men som sagt, jeg kan ikke gi deg noen eksakt tall på dette.. Kan du gi meg 5 høvdinger for de så er de dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ingen andre som er interessert i billig felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg er interresert, men byr ikke noe fantasipris. Hva du hadde tenkt deg for de da? "Trenger" kun felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg hadde tenkt mge 5000 siden det er med dekK! Disse er brukt i høyst 2 måneder og ble kjøpt i vår en gang.. Disse kostet da 1000 kroner stykket så dette kan da ikke være noen fantasipris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Sorry men glemte å logge inn.. Dvs at "gjest" er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg gir deg iallefall ikke den summen for de 16"'erne, med tanke på skader og at jeg egentlig ikke trenger dekkene. Hadde nok kanskje bydd deg 1500-2000 for felgene. )Tror det kan bli hardt å selge de der for 5000...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg gir deg iallefall ikke den summen for de 16"'erne, med tanke på skader og at jeg egentlig ikke trenger dekkene. Hadde nok kanskje bydd deg 1500-2000 for felgene. Synes også prisen er stiv siden felgene er skadet, men det er da ikke Lien sin feil at du ikke trenger dekkene. At man får komplette pakker med felger og dekk i 16" for 5-6k helt nytt er derimot et problem når man skal selge skadede brukte felger, uansett hva de kostet nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hmm.. Okey jeg skal la meg overtale av dere denne gangen Trekker meg ned til 4000, men jeg kan nok dessverre ikke gå lenger ned enn dette siden jeg muligens har fått et bud på 4000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er det noen andre som er interessert i et sett med gode vinter/bane felger? Trenger å selge dem nå siden jeg har gått til innkjøp av nye felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Trekker meg ned til 3500.. Fortsatt ingen som vil ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 9, 2004 Share Skrevet Oktober 9, 2004 Har dessverre ikke tall på det men det ligger nok på 30 tallet et sted siden det er bmw felg Innpresset bruker å stå på en av eikene, f.eks. ET35... Forresten, der bruker også boltsirkelen å stå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå