Ettertenning Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har problem med fuktighet i bilen eller ikkje i bilen men gulvteppene mine er våte faktisk veldi våte. spesielt på høgre side bak. Noen som har hatt samme problem? Er dette vanlig? Og koffor? Noen som har svar. Altid takknemlig for tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Er gummien rundt ruta tett da? Eller kan d ver bare kondens? Vet om andre som har hatt problemer med mye kondens vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Gått over gulvplugger og gummilister og alt slikt? Dreneringsrørene til soltaket (hvis du har slikt) kan også ha ramlet av, men det er lite sannsynlig at det er problemet siden det er bak. Rørene bak går ned i C-stolpene, så det skal vel litt til at det havner på gulvet, ihvertfall kun på gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eontetra Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg hadde samme problem i fjor vinter. Det var vått på gulvet både foran og bak på førersiden. Jeg fikk Jæger her i Bergen til å se på det, og de fant problemet. Husker ikke nøyaktig hva som var årsaken, men de måtte inn i begge dørene og skifte noe. Mener å huske at det var snakk om en dekningsmatte eller noe slikt, men det skal jeg ikke si 100% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg har også det problemet på min gamle 525, blir vått foran og bak på venstre side når det regner og jeg er ute og kjører en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hadde vekk mattene og støydempinga i dag. Ordet "oi" falt meg fint inn da. Der var det vått.. Det dempings-/isolerings-greia var jo helt søkkvått. Og det er ikke frostvæske. Er det noen her som har hatt dette problemet? Noe hull i gulv el torpedovegg? (Og det er fortsatt snakk om min gamle 525, og ikke 528. Heldigvis. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Dette er noe som kan skje uten at du har noen lekasje. Hadde samme problem med den 318 jeg hadde. Dogga noe sykt på høsten og vinteren. Det vi gjorde med den var at vi satt den inn på verkstedet og tokk ut alle matter og teppe. Hengte disse opp og satte på en annlegstørker inne på verkstedet og lot det stå sammen med bilen over natta. Jeg hadde ikke noe problem med dette etterpå. Jeg tror nok dette rett og slett kommer av all snøen du drar med deg inn i bilen om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Det er en e28 ja. Takk for forslaget, SE. Skal la bilen stå inne hele helga jeg og se om det blir bedre da. Har satt inn en vifteovn der nå, blir da noe bedre, men det virker som det kommer mer? Hmm, er da ikke vinter riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Kan sette inn sånn fuktsluker også. Hadde det i Neonen min i fjor vinter. Den blir så vanvittig fuktig i bagasjerommet på den. Det henger kondensdråper fra hele bagasjelokket med en gang tempen begynner å synke under 8-10 grader om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 får prøve og tørke den litt da og se om det hjelper. men tviler for lyddemper greia er våtere når det er vått ute og di er så våte at det renner av di. det er verst på høgre side bak. Skal prøve og sette inn en ovn i bilen. få litt varme på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå