Gå til innhold

Våte gulvtepper

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Gått over gulvplugger og gummilister og alt slikt?

Dreneringsrørene til soltaket (hvis du har slikt) kan også ha ramlet av, men det er lite sannsynlig at det er problemet siden det er bak. Rørene bak går ned i C-stolpene, så det skal vel litt til at det havner på gulvet, ihvertfall kun på gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem i fjor vinter. Det var vått på gulvet både foran og bak på førersiden. Jeg fikk Jæger her i Bergen til å se på det, og de fant problemet. Husker ikke nøyaktig hva som var årsaken, men de måtte inn i begge dørene og skifte noe. Mener å huske at det var snakk om en dekningsmatte eller noe slikt, men det skal jeg ikke si 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vekk mattene og støydempinga i dag. Ordet "oi" falt meg fint inn da. Der var det vått.. Det dempings-/isolerings-greia var jo helt søkkvått. Og det er ikke frostvæske. Er det noen her som har hatt dette problemet? Noe hull i gulv el torpedovegg? (Og det er fortsatt snakk om min gamle 525, og ikke 528. Heldigvis. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som kan skje uten at du har noen lekasje. Hadde samme problem med den 318 jeg hadde. Dogga noe sykt på høsten og vinteren.

Det vi gjorde med den var at vi satt den inn på verkstedet og tokk ut alle matter og teppe. Hengte disse opp og satte på en annlegstørker inne på verkstedet og lot det stå sammen med bilen over natta. Jeg hadde ikke noe problem med dette etterpå. Jeg tror nok dette rett og slett kommer av all snøen du drar med deg inn i bilen om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en e28 ja.

Takk for forslaget, SE. Skal la bilen stå inne hele helga jeg og se om det blir bedre da. Har satt inn en vifteovn der nå, blir da noe bedre, men det virker som det kommer mer? Hmm, er da ikke vinter riktig enda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sette inn sånn fuktsluker også.

Hadde det i Neonen min i fjor vinter. Den blir så vanvittig fuktig i bagasjerommet på den. Det henger kondensdråper fra hele bagasjelokket med en gang tempen begynner å synke under 8-10 grader om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...