Aguilera Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Ønsker å kjøpe bakrutesenker til 1995 E36 316i Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hva i himmelens navn er en bakrutesenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Regner med det er sån bakrutespoiler som du fester øvert på bakruta, men tror ikke det heter bakrutesenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Bakrutesenker eller spoiler, har sett at det kalles begge deler i div.styling/tuning kataloger Noen som har en tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 har du kjøpt en enda`? jeg har en muligens... den er lakkert da...cosmo svart metalic. jeg har også forøvrig ett par øyeskygger og sidewings ulakkerte;) til e36 compact. jeg har også en hel bil som skal bort:p marius Husk å send meg en pm da, om du er intr....er ikke så ofte her lenger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå