Aguilera Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hva synes dere er HARRY eller RÅTT til BMW generelt? Alle innspill mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 går d ann? smak går ikkje å diskutere!!punktom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Joda, det går fint an å diskutere smak, men å kaste dritt til folk fordi de liker noe annet enn man selv blir for dumt. Det kan jo være moro å høre hva andre liker og ikke! Selv har jeg litt vanskelig for å sette fingeren på hva som er rått og ikke, for det kommer så an på helheten og utførelsen. F.eks liker jeg godt kraftig senking, bakrutespoiler og litt slikt, men det må være gjort på en viss "classy" måte. Det blir fort for mye av det gode. Blir det som disse E36 cabene med LCD-skjermer i motorrommet synes jeg det blir for dumt... Ellers er jeg ingen fan av Monsterfront og "E46-front" (på E36 - synes ikke den ligner E46-front engang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 9, 2004 Share Skrevet Oktober 9, 2004 det må være gjort på en viss "classy" måte Helt enig, f. eks. jeg har sett mange E36 med 19" felger som ikke ser bra ut i det heletatt.... Så skulle man tro at: 19" på E36, det er bare tull.... Så kommer det en kar som kan dette med å kombinere senking, innpress, styling og ikke minst: hvordan felgen ser ut. Og vips, så ser det helt villt ut med 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Stemmer det, det skal se gjennomført ut... alt skal passe sammen Ikke hive seg på di feteste felgene en kan finne & den sygeste monsterfronten på markedet! Det skal være en viss stil over det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå