Gunnar Skrevet Oktober 9, 2004 Share Skrevet Oktober 9, 2004 Nå er det en en måned siden gatebil, men jeg har vært litt treg med å få på plass ting og tang. La ut bildene for en stund siden, men skrev ikke noe om det noe sted. Veeel, så var det dagen da. hagenisse kom hit til Horten 07:30, og så hoppa vi og to andre i Chrysleren og kom oss på ferja til Moss. Så kom vi oss gjennom illeluktende Sarpsborg og inn på Rudskogen. Der var det passe lite kø, lite folk og drittvær. Vi kjørte feil og fikk tatt hos en hel runde på gokart-banen med Chrysleren før vi kom oss ned på den sørpete parkeringsplassen. På banen lå bilene bredt over alt, men på våt vei blir det kjedelig lite blårøyk. De fleste så ut til å slite kraftig med grepet, blant annet Vidar Strand. 1000 gamp og bakhjulstrekk har vel aldri vært optimalt på søkkvåt vei. Det var allikevel ufattelig moro å se noen firehjulstrekkere, blant annet et par Audi S2er, som lå i herlige firehjulssladder gjennom breisladdsvingen gang på gang. Skikkelig fett! '68 eller '69 Corvette som gikk noe vanvittig! Den definitivt raskeste på banen må utrolig nok ha vært den sølvgrå '68 eller '69 Corvetten fra Amcar. På tross av bakhjulstrekk kjørte han fra alle i heatet sitt. Viper GTS, noen Audier, VS, og ikke minst så bare aksellererte han forbi og fra Dahlback i SportQuattroen (4wd) på langsiden! Hadde ikke trodd det om jeg ikke så det. Vi fikk sett mye moro både i depot og på banen, men alt ble desverre overskygget av det forbanna sure været. Det regna og stod i stort sett hele dagen. Våte og kalde satte vi oss inne på kaféen, med den beste vindusplassen, og glodde litt der. Ganske mye bedre der enn ute faktisk. Det ble ganske vått etterhvert, også for kameraet mitt, noe som førte til mer og mer tåkete bilder... Til slutt ble vi alle seks (traff to kjente der borte) enige om å ta en spaserrunde på gokartbanen for å titte på alt som stod utstilt der før vi skulle ta turen til Sverige. Det var ganske mye gromt og en del stygt å se, men regnet bøtta ned, så det ble en kjapp runde. Ikke den mest spennende dagen i mitt liv, men det var helt ok. Velvel, bildene kan ihvertfall sees her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå